نمایشگاه فرهنگی و هنری ایران در لاهور پاكستان افتتاح شد
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران – لاهور به مناسبت گرامیداشت دهه مبارك فجر عصر روز سه شنبه در تالار هنری 'الحمرا' ، نمایشگاه فرهنگی و هنری عكس از جلوه های رشد و شكوفایی جمهوری اسلامی ایران با حضور شخصیت های برجسته علمی، فرهنگی و هنری را برپا كرد.

سلیمه هاشمی رییس دانشگاه ملی بیكن هاوس ، محمد حسین بنی اسدی سركنسول كشورمان ، عباس فاموری رییس خانه فرهنگ ایران -لاهور، دكتر احسن محمود رییس انجمن خبرنگاران و نویسندگان پاكستان، سید ضیا حیدر رضوی رییس انجمن دوستی ایران و پاكستان، ضیاء رضوی رییس انجمن امامیه پاكستان و شماری از هنرمندان و دوستداران هنر ایرانی در این مراسم شركت داشتند.

سلیمه هاشمی ضمن تبریك سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها سرآمد كشورهای اسلامی است و هنرهای اسلامی و ایرانی كه امروزه در این نمایشگاه شاهد آن هستیم، هنر مشتركی است كه بتدریج در طول تاریخ از كشور دوست و همسایه ایران در فرهنگ و مردمان این مرز و بوم اثر گذاشته و ما به افتخار می توانیم بگویم میراث فرهنگی ایرانیان میراث مشترك ماست .

محمد حسین بنی اسدی سركنسول جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگاران نیز با بیان اینكه اكنون جهان شاهد اتحاد مسلمانان و مقابله با توطئه های دشمنان اسلام از سوی آنان است تصریح كرد: با توجه به نیازهای جوامع اسلامی، مسلمانان بایستی با اتحاد توطئه های دشمنان اسلام را خنثی نمایند.

عباس فاموری وابسته فرهنگی و رییس خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران هم به خبرنگاران اظهار داشت: این خانه فرهنگ به منظور آشنایی بیش از پیش برادران پاكستانی با پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در 33 سال گذشته این ' نمایشگاه فرهنگی و هنری ' را برگزار نموده است .

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در 33 سال در تمامی عرصه های اجتماعی به ویژه فرهنگی، علمی و دانشگاهی پیشرفت های چشمگیری داشته و این پیشرفت ها در منطقه منحصر بفرد بوده است.

آساق ** 1095** 3404





:: برچسب‌ها: اروپا , پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: